вівторок, 14 лютого 2012 р.

День Закоханих: музичний супровід

У нас на факультеті працює радіо. Якщо не помиляюсь, двічі на тиждень на великій перерві. Ведучі говорять кілька лагідних слів і вмикають зо три пісеньки. Так не тільки у нас, ЦЕглина теж про таке пише. Ну і оскільки нині День Святого Валентина, то і пісеньки звучали, ясна річ, про любов. 
Але точно так, як я не в захваті від Валентинівської лихоманки, мені не сподобався і репертуар. Як і кожного разу, з усіх пісень українською лишень одна - "Він чекає на неї" Олександра Пономарьова. А що, інші українці про любов не співають, чи як? Свято іноземне, пісні іноземні... Так нічого не залишиться. А я вимагаю свою музику. 
Це легко. Ділюся із шановним панством:

Олександр Пономарьов - Я люблю тільки тебе
Антоніна Матвієнко - Як я люблю тебе
Руслана - Я Тебе Люблю
Нумер 482 - Паперове Кохання
Ольга Добрянська - Я так люблю
Холодне Сонце - Я Кохаю Тебе
No Limits - Кохаєш
The Вйо - Кохана моя
Львівські музики - Послухай, кохана дівчино
Тризубий Стас - Я люблю тебе, як...
Квітка Цісик - Коханий
Vidirvani - Кохання
Мандри - Любов
Ліля Ваврін - Кохання двох сердець
Мандри - Дочка мельника
Наталія Май - Де ти, любове моя
Іво Бобул - Тополина любов
Соколи - Усі ми прагнемо любові
Наталя Бучинська - Не спить кохання
Галина та Ярослав Борути - Лебеді кохання
Ані Лорак - Історія кохання
Віталій Козловський - Тільки кохання
Вокальний квартет "Гетьман" - Танго кохання
Холодне Сонце - Тінь Кохання
Квітка Цісик - Кохання
Ірина Зінковська - А кохання тільки починається 

Це так, що під руку потрапило. На колір і смак, як-то кажуть, фломастери різні, можна знайти стільки усього - сотні пісень, напевне. Тому не треба ремствувати, що у цьому списку, може, щось ...так скажімо, більше застільне або стьобне, ніж романтичне. 
На щастя, українському слухачу є з чого вибирати, було б бажання?
А є воно? Поговоримо про це?

1 коментар: