четвер, 26 липня 2012 р.

Задачка на рятування людей: хто кого.

Сьогодні згадала собі не то загадку, не то задачку загалом, ситуація, у якій треба робити вибір. Уяви собі, що ти їдеш у авто, тікаючи від торнадо/смерчу/агресивних прибульців/кінця світу/чого завгодно, від чого просто необхідно тікати, щоб залишитися живим. Ти помічаєш на узбіччі трьох людей:
свого найкращого друга, симпатичну бабцю, якій явно треба чимскоріш у лікарню, і дівчину своєї мрії. На жаль, ти такий мафор, що машина у тебе двомісна, а врятувати ідеально було б чотирьох осіб. Вочевидь, двоє поїдуть, двоє залишаться. (Не знаю, чому ця смішна задачка не розглядає якоїсь можливості втрамбуватися в машинку, присмоктатись до даху абощо тільки двоє з чотирьох).

Ну і хто б що обрав? Одразу скажу, яку відповідь хочуть почути автори задачки, але ще раніше маю сказати, що вона мені не подобається. Ідеальний герой доручає товаришу відвезти бабцю у лікарні, а сам залишається з найкращою у світі дівчиною очікувати смерті на обочині. Ну хіба це не безглуздя якесь? Маю підозру, що автор ніколи не кохав. Тому що той, хто любить, (а тут, вочевидь, має місце міфічне кохання з першого погляду,) понад усе на світі захоче врятувати кохану людину аж до того, щоб віддати дівчині машину, а всім трьом залишитись. Друге. Бабця апріорі старенька, тому що нестареньких бабцями не називають. Тут я відходжу від гуманізму і заявляю, що від смертельної небезпеки варто рятувати молодих (якщо вони, звісно, того варті, а не якісь бовдури, що сумнівно, тому що я б не назвала якогось бовдура найліпшим другом). Крім того, третє: якщо у моїй машині є скотч, то двох інших можна примотати до даху авто.

Отже, моя відповідь друг за кермом, дівчина пасажиром, герой і бабуся примотані скотчем до даху. І не кажіть мені, що на примотування не вистачить часу. Я ж мажор у мене крута швидка тачка. Так-то ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар