неділю, 14 жовтня 2012 р.

Дискотека в Савойї. А ви ходили в оперету?

Брайтон-джаз...

Ви знаєте, я ніколи б не подумала, що мені так сподобається оперета. А виявилось, що то просто чудо! Ви ще не були? Як, за роки проживання у Києві ви не скористались пропозицією сфери послуг найвищого рівня? (вибачте, навчання дається взнаки:) Раджу. Бодай для загального розвитку.

Загалом, це був "Бал у Савойї" в Київському театрі оперети. На другій секунді вистави я подумала: з назвою помилились, тут явно не бал, а "Дискотека в Савойї". А яке б у вас склалось враження, якби замість очікуваного оркестру, який перед тим налаштовував інструменти в оркестровій ямі, ви почули барабани? Бо на сцені стоїть перкусія, за якою дає жару барабанщик.  У мене було О_О

Сюжет доволі милий: щоб познайомитись зі знаменитою співачкою, молодий журналіст прикидається кельнером. У цей час кельнер знайомиться з кузиною журналіста, і що йому залишається, як не ...прикинутись тим самим журналістом? Можете собі уявити, скільки потішних сцен обману, уявних зрад, ображень і випривдань, жартів, зрештою, зміг напхати режисер у п’єсу :) Я вас заспокою, хоч певне, ніхто б і не сумнівався, що усе закінчиться чудово, щасливо і весело.

Зате скільки було пісень і танців! До того ж, вдало перемежованих зі сценами діалогів і дії, від чого мені, як глядачу, тільки цікавіше дивитись виставу, а спати — зовсім не хочеться ;) 

Десь посередині я подумала: і чого то мені так нагадує Летючу мишу, славний радянський музичний фільм, який я просто обожнюю? Та тому, що Летюча миша — то теж оперета. Все на світі недарма :)

І була я б не я, якби не сказала, що щось мені не сподобалось. Посміхнуло, коли танцюристи ледве не зіткнулись на сцені. Піднялась брова, коли лунали слова "забавний" або "боже мой". Та і романтики було забагато — навіть для мене. 

Але які голоси, яке світло, які костюми!... Ооо, моя дівоча суть одразу почала заздрити. А ще, і що мабуть найголовніше, було дуже і дуже вдало привнесено в дух давнішної епохи (пригадуйте-но, коли міг бути бал і джаз одночасно?) сучасні нотки. Тут тобі і суто теперішні рухи в танцях, і репчик уткнувся, і ті ж барабани — але всього вміру, і все так смачно, що ...

Та що тут вигадувати, я в захваті!
=^_^=

Немає коментарів:

Дописати коментар