понеділок, 6 лютого 2012 р.

"А час летить, не стишує галопу..."

Сьогодні на парі ми отримали страшенно складне завдання. Щоб викладачка мала нам куди розсилати завдання практичних робіт, треба ...створити пошту на gmail.com. Якби ж то всі завдання були такими...


У процесі дивлюсь я, значить, на правила іменування скриньки; дозволені символи: літери, цифри, крапка. І ніяких дефісів. Пригадую, коли я тільки знайомилась із поняттям електронної пошти, а це було ...хм, у 2006-му році (не на зорі інтернету, правда? ;) ...так от, у назву пошти на mail.ru можна було вписати літери, цифри, дефіс або підкреслення. Але не крапку. Причому то звучало "НІ, ТІЛЬКИ НЕ КРАПКУ!!"


Світ змінюється, змінюються правила, змінюються і зникають звичні речі. У кого ще є ICQ? І скільки людей буває в мережі? Отож-бо. Ася помирає, і то віддавна, довго і у муках. Шкода, хороший сервіс.Змінюють одна одну версії програм, операційних систем, помирають улюблені сайти, форуми. Я не кажу, що це погано. Справа в тім, що це все надто швидко. Знаю, якщо не оновлювати продукт, зменшуються продажі. Маркетинг, твою дивізію. А я просто хочу свій улюблений інтерфейс Опери наприклад, всього-на-всього! Так ні ж, вона починає жорстоко тупити і пропонувати себе обновити, на деяких сайтах з'являються підказки: обновіть Оперу, ліпше буде! Дістали, ррр :(


Татко якось жалівся, що час летить надто швидко. Але коли я сказала, що і для мене теж, він справді злякався. "Що ж то вже відбувається, якщо для тебе молодої час летить так, як для мене старого?" Цитата звідкись: "і буде рік як місяць, а місяць як день, а день як мить". Здається, це вже зараз.


Зрештою, зараз 2012-й, хіба ні? Та ну вас, я жартую. Світ тісний, світ швидкий... Але він наш і від цього нікуди не дінешся.


Чи може ви хочете про це поговорити?


Немає коментарів:

Дописати коментар